F
Fatma
20 giugno 2025, 17:58

3 yıllık bi ilişkimdi benim hayatımı bilerek benımle yola çıktı çünkü ben önceden bi evlilik yapıp ayrılmıştım ve bunları kabul etmişti 3 yıl çok güzel ilişkimiz oldu sonra evlenmeye karar verdık nişanlandık düğüne bir ay kala eşyalarımda yazılmıştı ailesinin rızası yok diye ayrıldı bıraktı güle oynaya yazdığım evi kan kusa kusa topladım şimdi ise atlatmaya çalışıyorum inş bu günlerde gecicek

9 Commenti

Commenti (9)

b
bengü
10 mesi fa

Gectimi fatma

Z
Zeynep
10 mesi fa

Allah yardımcın olsun

F
Fatma
10 mesi fa

Kızlar 3 aydan haber veriyorum inanın çok iyiyim üzüldüğümüze bile degmiyor psikolojik destekte aldım tabi

M
Melek
11 mesi fa

Geçicek.. alışacaksın ..

A
Anil99
11 mesi fa

çok kötü çok …

n
nur
11 mesi fa

Allah yardımcın olsun :(

i
ipek
1 anno fa

Ailesinin sözünü dinleyen biri hiçbir zaman kendi hayatını kuramazdı bence bunu düsünüp güçlenebilirsin

F
Fatma
1 anno fa

Allahtan tek dileğim bu yaktığı kadar yansın

E
Ecem
1 anno fa

Kalbine bıraktığı yara bir gün öyle canını yakar ki onun işte o zaman aklına düşersin ve seni hatırlar… Allah büyüktür ki can yakanın gün gelir öyle cank yanar ki seni mumla arar :)