Communauté
Share experiences, get support and stay strong with thousands on the same journey.
Sign in to share your experiences and comment on posts.
narsist bir insanla nasıl başa cıkar ve onu pişman edebilirim amacım donmesi değil sadece beni kaybetmekten pişmanlık duyması
3 yıllık bi ilişkimdi benim hayatımı bilerek benımle yola çıktı çünkü ben önceden bi evlilik yapıp ayrılmıştım ve bunları kabul etmişti 3 yıl çok güzel ilişkimiz oldu sonra evlenmeye karar verdık nişanlandık düğüne bir ay kala eşyalarımda yazılmıştı ailesinin rızası yok diye ayrıldı bıraktı güle oynaya yazdığım evi kan kusa kusa topladım şimdi ise atlatmaya çalışıyorum inş bu günlerde gecicek
ilişkide ben erkek o kız olmustu acayıp ilgi gosterıp seviyodum 1 yıllık ilişkiyi dolu dolu yasadık sonra bırakamadım ben yengec erkegı acayip takıntı yapıp hergun arıyodum bende 30 gun kuralı uyguluyorum 10. gun bugun inşallah doner yoksa istanbula tek tasınıcagım
2 yıl süren bi ilişkimiz oldu örnek çifttik herkes çok beğenirdi çok mıtluyduk deli gibi seviyorduk birbirimizi bir saat haber almasa deliriyordu şimdiyse her yerden engelledi ve her ulaşmaya çalıştıgımda engelliyor asla cevap bile vermiyor engellemeden once barışmak istedigini soylemişti kabul etmemiştim sana guvenmıyorum demiştim cunku beni aldattığı için ayrılmıştık ve hala birsuru kişi ile konuştugunu biliyorum ertesi gun pısman oldum barısalım dedim bu sefer o yok dedi artık konuşmayalım dedi ve biz boyle bittik ama bende bittim çok acı cekıyorum ve bana çok kötü şeyler yaşatmıştı zamanında travmam oldu boyle de kalıcak sanırım..
Im very sad . wasted 5 years on a man who’s so abusive and has an incest relationship with his evil rich mom
Her erkek sizce bir gün döner mi ama deli gibi pişman olmuş şekilde ( iliskimiz cok sacma nedenlerden bitti cok büyük bir aldatma yalan vs olay yaşamadık, cok tartısıyodık ayrıl barış döngüsündeydik)
Merhaba ayrılalı 7 ay oldu 3 yıllık bir iliksiydi ama çok toksiktik ayrıl barış iliskiisine dönmüstü en sonunda o bitirdi ama bitirmemek icin cok cabaladı tekrar döndü 1 ay icinde ama ben artık istemedim o zamandan beri ayrıyız. ayrıldıktan 4 ay sonra sevgili yaptı sevgilisi ile hemen ailesini tanıstırfı fotograf paylastı benim görebilceğimi bildiği hesaplardan o zamandna beridir cok kötüyüm o hayatına nasıl bakabiliyor nasıl iliski yapto hemen diye cok üzüldüm ondan sonra bir kaç kişiyle görüşmeye basladım ama asla ciddi bir sey olmadı bir kaç date sadeve hic kimseyi istemiyorum ve hala onu özlüyorum. Sizce bu bi bağımlıkşık mı gercek özlem mi anlayamıyorum tekrardan geri dönsün istiyorum pişman olsun ama ben affetmeyi m. Hikayemiz bitmiş gibi hissedemiyorum . Sizce döner mi ne düsübiyorsunuz? ayrıca yemi sevgili yapmadan 1 ay öncesine kadar bana göndrrmeli özlediğine dair şeyler paylaşıyordu.